zaterdag 4 maart 2017

Creatieve harten bloghop "Lentekriebels"






Welkom bij de maandelijkse blog hop van de Creatieve Harten!
We vinden het heeeel leuk dat je langskomt!
Het thema deze keer is "Lentekriebels"!
Onze projecten, gemaakt met de SUperleuke spullen
van Stampin' Up, staan in het teken van de lente!
Omdat we deze maand ook een aantal
Engelse gast bloggers hebben, hieronder ook de tekst in het Engels.

Welcome to our monthly Creatieve Harten blog hop! 
We're happy that you're visiting our blogs.
This month, we hope to inspire you with our theme: "Lentekriebels" 
(= Spring Jitters). 
All our projects, made with the wonderful projects of Stampin' Up!,
 are focused on Spring and everything that associates with that.


Ik heb voor deze hop de "Best Birds" bundel gebruikt. 
Een set, die prima past bij het thema.
Het was vorig jaar één van de eerste bundels die ik kocht,
omdat ik een beetje geobsedeerd ben door
vogeltjes en vogelkooitjes.
Ondanks dat, heb ik hem nog maar
weinig gebruikt. 
Dus nog een reden om deze set nu te gebruiken.

Ik heb 2 kaartjes gemaakt, één in Soft Skye en de ander in
Pink Pirouette. 
Een aantal onderdelen heb ik geembosst met
Copper embossingpowder, 
de rest heb ik in Crumb Cake gestempeld.

Ook het vogelhuisje heb ik gepimpt met Stampin' Up materialen.

 I used the "Best Birds" stamp set, which
fits perfectly in this theme.
 It was one of the sets I ordered right away
last year, because of my obsession with
birds and birdcages.
I have however not used it very much till now.
Another reason to use it for this blog hop!

I made two cards, one in Soft Skye and
one in Pink Pirouette. I embosst some parts with
the Copper embossingpowder and I stamped 
 the other parts in Crumb Cake.

I also decorated the birdhouse with SU materials.



 




Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan!
Het is leuk als jullie een berichtje zouden achterlaten.

Ben je nieuwsgierig naar de bijdragen van mijn
mede Stampin' Up demo's, klik dan op "Volgende"
om door te hoppen naar het blog van Diana!
Veel plezier!


 I hope I have inspired you with my project and I would love it if
 you could leave a comment.
You must be very curious now to see the projects of the

 other participants! Just click on the 'Volgende' (=Next)
 button to hop-a-long and see the creations of my fellow Stampin' Up! demonstrators.
 Have fun!




http://dianascardscatsandmore.blogspot.com/2017/03/stampin-up-bloghop-creatieve-harten.html





 

Product List

12 opmerkingen:

  1. Wow, wat een super leuke kaartjes zeg! Ben weer helemaal geïnspireerd voor het set met de vogels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helmy, ik sta iedere maand weer versteld van je prachtige projecten. Echt heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat is dit allemaal prachtig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat het eerste woord wat me ontsnapte, prachtig Helmy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat maak je toch altijd superleuke projectjes en de foto's zijn ook perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow geweldig Helmy, door jou staat deze set nou toch op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaarten Helmy, ik vind beide uitvoeringen mooi. En je vogelhuisje is ook gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen