vrijdag 22 mei 2020

Nieuw Stampin'Up jaar!

In deze rare tijd, waarin alles een beetje op hold staat, is er toch één ding dat gewoon doorgaat!

De nieuwe Stampin'Up jaarcatalogus gaat in op 3 juni a.s. en daarmee voor mij weer een nieuw Stampin'Up jaar! 

Op 2 juni 2015 stapte ik in als Stampin'Up demonstratrice, met de bedoeling te profiteren van alle voordelen die dat met zich meebrengt.

Nu, bijna 5 jaar later kan ik mijn eerste lustrum vieren!
In die tijd heb ik een trouwe groep met klanten/workshoppers opgebouwd,
die wekelijks gezellig komen stempelen!

Vanaf 1 juni ga ik de draad weer oppakken en weer wekelijks workshops verzorgen!

Het feestje voor mijn lustrum schuif ik nog heel even door,
 tot er weer wat meer mogelijkheden zijn.


Met de ingang van de nieuwe jaarcatalogus, worden er ook weer 5 nieuwe kleuren,
de In-Colors geïntroduceerd!

Mag ik jullie voorstellen aan:

Cinnamon Cider
Just Jade
Bumblebee
Magenta Madness
en Misty Moonlight!

 Wil je de nieuwe catalogus ontvangen, neem dan contact op!

Je krijgt dan de catalogus, een speciale brochure met alle Nederlandse stempels en een boekenlegger met de nieuwe In-Colors!